fridasomsyr

planen

Publicerad 2009-07-27 06:51:57 i Allmänt,

Planen idag:

jobba
jobba
jobba

tanka mobilen
lämna in mina skor (som jag skulle ha lämnat in i april!)
Ringa min lilla mormor
Köpa en klotång och ge Elvis manikyr. Eller pedikyr kanske det blir... Vad blir det på hundar?
STÄDA i hallen. Har jag verkligen så många skor?
Hitta på nåt att lägga i min matlåda till imorgon.

Ja, sen var det väl bara att gå och lägga sig igen för att sedan gå upp tidigt och jobba igen...

Men på onsdag är jag ledig! Då ska jag o familjen åka till Arvika på Rackstadmuseét och Klässbol

 
På Rackstadmuseét har de en utställning som heter Krona och Krans just nu! Har gått och spanat på affischen hur länge som helst nu!


   

Och Klässbol är ju alltid Klässbol. De bara råkar tillverka vackra saker i ett av mina favoritmaterial, lin!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela