fridasomsyr

Planen idag då...

Publicerad 2009-07-28 06:32:38 i Allmänt,

- jobba
- jobba
- jobba

- Tanka mobilen! Det är nåt konstigt så man inte kan fylla på via internet, så jag måste göra som på den gamla goda tiden. Hitta ett ställe som säljer refill-kort... Har varit utan pengar på mobilen i flera dagar nu. Så NU måste det göras!

- Skulle egentligen behöva tvätta lite. Ska nog kolla om det finns någon tid ikväll.

- Och hallen! Det där med skorna...

Sen ska jag inte ha mera på min lista. Måste vara lite realistisk. Om jag har tur kommer jag att ha pengar på mobilen ikväll och kanske rena strumpor imorgon.

- Just det! Ska klippa Elvis klor också! Köpte faktiskt klotång igår. Men det ösregnade när jag kom hem och jag ville inte ha klobitar i hela lägenheten....

Köpte en mobil att hänga i taket till systerdotter Cornelia igår också. Hoppas att hon kommer att gilla den och att den kommer att passa i hennes nya rum.


Den vita är det. Tänkte att den skulle passa fint i hennes "josa" rum.

Ja, ut i regnet med Elvis nu. Vet dock inte om han vill följa med. Ligger utslagen i hallen och snarkar.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela