fridasomsyr

Nya avdelningen!

Publicerad 2009-07-14 05:56:31 i Allmänt,

Jobbet på nya avdelningen är verkligen jätteroligt. Mycket ansvar och hitta på efter eget huvud. Jag gillar det verkligen!!

Men imorgon ska jag vara ledig! Och då ska jag sova!! Länge!!! Sen måste allt sånt som inte hunnits med när jag jobbat. Tänkte rensa sybordet också. Det har bara bara belamrats med diverse saker. Saker som jag inte vet hur det hamnade där.

Ja, nu ska jag avsluta min frukost och sen cykla till jobbet.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela