fridasomsyr

Ny hurts!

Publicerad 2009-07-31 19:23:36 i Allmänt,

Köpte ny hurts idag efter jobbet. Så eftermiddagen gick åt till att knåpa ihop den och fylla den med saker. Självklart efter att jag cyklade hem med den i regn...
Varför kan det inte vara fint väder i alla fall EN dag? Det blir säkert fint imorgon. Då jobbar jag 10-18. Och sen är jag äntligen ledig en hel dag!
Och då ska inte väckarklockan ringa på morgonen!

Nu sitter jag o väntar på att potatisen och kycklingen som ligger i ugnen ska bli klara, medan jag beundrar den nya hursten.

Nu återstår bara projektet att åka till tippen med den gamla... Ja, jag har ju en ledig dag på söndag...

Ikväll ska jag titta på Factory girl som jag fick med i en tidning. Hoppas att den är bra.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela