fridasomsyr

Nu ska det bli blogga av!

Publicerad 2009-07-09 16:36:10 i Allmänt,

Nu har Anna åkt hem till Göteborg, regnet öser ner och jag är ensam hemma.

Men snart kommer Simon hem!

Under tiden kommer lite bilder från de senaste dagarna...



Vi provade hattar på stan...





En Grebbestad-klassiker; makaroner, bacon, fetaost och persilja!


Turistrundur vid inre hamn och stadsträdgården





"Lingonfröjd" i Mariebergsskogen


Anna lyckades ta kort på Elvis mitt i en gäsp... Han ser ut som världens elakaste hund...



Ja, som sagt så regnar det, Så nu blir det family guy på tv...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela