fridasomsyr

mat, del 2...

Publicerad 2009-07-22 11:05:05 i Allmänt,


'
Melon med glass och honung! Mmmm!

Idag åker Simon till Malmö i nästan två veckor. Helt ensam alltså...  Jobbar mest hela tiden, men ändå. Elvis är i alla fall hemma. Så lite sällskap har jag.

Idag är jag ledig och solen skiner, så lite glad får jag vara...
Om några timmar ska jag följa Simon till tåget och sen tänkte jag gå lite på stan. Det var länge sen, hinner aldrig nu för tiden, och sen blir det nog lite planering för nya gosingar. Har inte hunnit lägga upp den som blev klar för några dagar sen ännu, men det kommer nog snart.

/Frida

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-07-22 18:43:48

Äh två veckor är väl ingen... det är en fis i rymden! Testa 6 veckor...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela