fridasomsyr

Kvällssyssla

Publicerad 2009-07-22 22:14:49 i Allmänt,

Har varit rätt duktig ikväll. Har diskat, städat badrummet och klippt till bitar till nya gosingar.



Och så har jag varit ute på balkongen och tagit lite kort. Häromkvällen var det sjukt mycket fåglar som flög omkring vid kyrkan. Och ikväll var de där igen. Så jag tog lite kort på dem.
Sen kom de häråt och flög förbi precis vid balkongen. Och när jag var ute med Elvis så var de ovanför oss. Man hörde flaxandet från vingarna som ett sus över huvudet. Riktigt häftigt!




Några pausade på taket mittemot...

Nu ska jag sova och kl 7 blir det jobb igen. Har dock kortdag imorgon, så jag hinner nog med lite mera på gosingarna på eftermiddagen.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela