fridasomsyr

Krogrunda

Publicerad 2009-07-02 22:48:46 i Allmänt,

Ikväll var det dags för den årliga krogrundan med mor, moster och kusinen!

Först blev det Score och kycklingtoast och cider.







Det syns vem som är inne o jobbar och vem som har sommarlov...

Sen gick vi vidare till Bishop arms där det blev en "dagens" nåt med vin och dricka. Gott hur som helst.

Nej, nu börjar det göra sig påminnt att jag har gått upp 4.30 två dagar i rad, så nu ska jag dra igång fläkten och sova!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela