fridasomsyr

Imorgon!

Publicerad 2009-07-12 20:10:02 i Allmänt,

Imorgon börjar jag på en ny avdelning! Ska vara på säsongsavdelningen. Helt själv. Så där ska jag gå och skrota och fixa som jag vill de närmaste fyra veckorna!

Det ska bli riktigt roligt! Mest av allt är jag nog glad att min "börjar-klockan-sex"-helg är ÖVER!
Nu börjar jag klockan 7 istället, vilket av någon konstig anledning inte känns lika hemskt...

Hur som helst. Annars så har helgen varit jättebra! Igår jobbade jag till kl. två och sen blev jag upphämtad av Simon, Ebba o Nora. Och så åkte vi, med deras föräldrar i släptåg, för att träffa mina föräldrar.

Så först var vi på Lars Lerin-museét i Munkfors. Riktigt fint! Maffig lokal och helt fantastiska tavlor.

     Se hela bilden   Se hela bilden

Efter det så åkte vi till "Skaoui", till mina föräldrar och åt middag. Världens goaste lax som jag lyckades få med mig i matlådan idag också!

Vi var hemma igen vid 23-tiden, så då var det bara att duscha och somna, i morse var jag så trött att det tog ett tag innan jag fattade att det var väckarklockan som lät...

Och, saknar dig som attan Anna, Karlstad har gråtit i två dar i sträck nu. Men idag sken solen igen, så jag antar att stan håller på att komma över det....



Ja, nu ska det åka in ett bröd i ugnen och sen orkar jag nog inte vara vaken längre...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela