fridasomsyr

Helg!

Publicerad 2009-07-17 23:17:20 i Allmänt,

Och en ledig sådan...

Har precis varit nere på ica o köpt lite pålägg tills imorgon, Tack o lov för Hagahallen som har öppet till 23...

Så imorgon blir det frukost precis hur länge jag vill, det ska tydligen inte bli så fint väder i helgen, så vara inne o dega kanske?...

Har varit lite dålig med Badirf senaste tiden, befinner mig på jobbet i stort sett hela tiden och när jag inte är där så är det alltid något som måste göras hemma, och resten av tiden går åt till att försöka få några timmars sömn... Så en helt ledig helg är ju inte så dumt.


Pratade med anna förut, reunion i augusti Fritzi, Stinky, Tyski, Torki och Fritta!!

/Frida

Kommentarer

Postat av: Fritzi

Publicerad 2009-07-19 22:49:32

JAJAJA!!!

vad har du och simon för er vecka 32?? Jag å oskis tänkte åka på sverigeturné den veckan och självklart komma förbi er :) antagligen i slutet av veckan... Bra va?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela