fridasomsyr

Hektisk helg...

Publicerad 2009-07-11 05:03:30 i Allmänt,

Börjar jobba kl.6 varje dag i helgen, Och måndag, tisdag börjar jag kl. 7....

Dessutom fick jag reda på igår att jag ska vara på textil idag, där vet jag ingenting om ingenting.... Men det ska nog gå bra..
Dessutom så är Simons familj i stan. Så vi umgås med dem så mycket vi kan. I eftermiddag blir det Lerin-museet i Munkfors och sen middag hemma hos mina föräldrar. Och sen måste vi komma hem i rimlig tid eftersom jag börjar så tidigt imorgon också och måste komma hem och sova.

Ja, kommer nog inte hinna med så mycket annat...


/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela