fridasomsyr

Goodmorning sunshine!

Publicerad 2009-07-19 13:07:08 i Allmänt,

Eller regnet som bara öser ner....

Blev lite kalas igår, vi blev nog bort åt 15 som klämde ihop oss i vår lägenhet. Riktigt trevligt. Sen blev det Ankan där de nog hade klämt in alldeles för många. Man hade nog en kvadratdecimeter att stå på, och sen skulle alla dansa på sin lilla yta också.
Väldigt många långa människor där också, som inte ser att vi lite kortare råkar stå just där de ska hoppa o veva i armarna...

Nej, känner att det här med att gå ut, trängas, köa och kletas in i andras svett... den tiden är nog förbi. Tycker inte att det är lika roligt längre... Tråkig? Gammal?

Igår var jag i alla fall lite duktig och började på en ny återvinningsgosing. Efter det långa uppehåll som jag gjort var det roligt att börja igen.



har kommit lite längre nu, snart är den klar. Och då kommer den att finnas här!

Idag blir det lite sy medans herrarna är och spelar "sport med boll" och sen ska vi mötas och äta lite på stan. GÖTT!
Och sen åker Mattias tillbaka till Malmö. Och sen ska man sova och sen är det jobb igen.... Ledig helg går alldeles för fort!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela