fridasomsyr

Biljardkväll!

Publicerad 2009-07-15 11:22:58 i Allmänt,

Igår blev det då biljard med Simon, Magnus o Sandra! Det gick inte så bra för mig, brukar gå rätt bra, har vunnit rätt många gånger.

Men inte igår inte, men det var nog bra för han som till slut vann hade nog blivit så arg om han inte gjorde det...







Idag har jag sovit till 11!!! Inget jobb, ingen har ringt och väckt mig. Alldeles alldeles underbart!

Idag blir det långpromenix med Elvis, iväg och sortera lite skräp, få hit Gunnar som ska borra i väggarna så att vi får upp vackra tavlan och så ska jag tvätta. Har nog aldrig tvättat så många strumpor på sommaren förr. Men en sak är säker, man är inte direkt sval om fötterna i truckskor...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela