fridasomsyr

Bergvik en lördag...

Publicerad 2009-07-04 18:49:12 i Allmänt,

... dessutom första lördagen som det inte har varit fint väder på länge...

Träffade syster och yngsta systersonen där idag.  Det var trevligt. Jag fyndade örhängen och köpte strumpor att ha på jobbet.
Och innan jag tog bussen hem igen så smet jag in på en lampaffär och hittade en jättefin Mark Slöjds-lampa! De har fabriksförsäljning där, så jag fick den mycket billigare än vad den egentligen kostar.
Och sånt gillar jag!



Dagen började alltså med rätt så risigt väder, men nu är det lika fint som det har varit den senaste tiden igen.
Försökte sy dynorna till balkongen men jag tror att jag skulle ha svettats bort om jag hade sytt alla idag. Men den stora blev i alla fall färdig.





Ikväll blir det fetaost- och avokadosallad med Sandra på balkongen! MYS!

Simon är ute på cykelsemester. Målet idag är Säffle och det slutgiltiga målet är Grebbestad/Strömstad. Vi får se...

Hur som helst åkte han idag. Så ända tills på torsdag har jag PF. (pojkvänsfritt) Så då kommer Anna o håller mig sällskap!! Jag vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen, Det ska bli så roligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela