fridasomsyr

Badirf

Publicerad 2009-07-30 05:56:14 i Allmänt,

Det hinns inte med. Så länge sen som jag verkligen uppdaterade badirf:en. Men nu ska det bli ändring på det. Idag slutar jag 16.00. Det blir direkt hem och fixa med nya gosingar, hemsidan och nya ideér till kläder! Får inte vara så här oproduktiv (heter det så?) längre!

Sålde en väska igår, så nu börjar det verkligen bli tomt på hemsidan...

Nej, ska bara göra mitt vanliga jobb först, så blir det Badirf-verkstad i eftermiddag och ikväll.

/Frida

Kommentarer

Postat av: simon

Publicerad 2009-07-30 11:49:37

bra vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela