fridasomsyr

Äntligen!

Publicerad 2009-07-29 08:56:46 i Allmänt,

Min lediga dag!

Den började med att väckarklockan ringde, men skit samma. Den ringde inte lika tidigt som vanligt i alla fall.

Jag klippte klorna på Elvis igår också. Han tyckte nog inte att det var så väldigt roligt. Men fin blev han. Men han börjar nog sakna Simon nu. jag är ju den tråkiga som säger nej!, klipper honom och tvingar honom att bada... Häromdagen låg han och stirrade demonstrativt in i väggen när jag gick till jobbet. 
 
Så nu får du allt ta o komma hem Simon. Inte bara för min skull...


Ystad i påskas.

Men idag ser jag fram emot museébesök och Klässbol!!!!
Simon tycker ändå inte att det är så roligt med sånt där, så det kanske är tur för honom att han inte är hemma just idag...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela