fridasomsyr

Anna är här!

Publicerad 2009-07-07 01:06:48 i Allmänt,

Idag kom Anna hit! Så det blev utflykt till Bergvik och Ikea eftersom det regnar.



Anna kollar in spik på Bergvik.



När vi kom hem stod den här utanför dörren. Den skulle väl till ica, men man kan väl få fantisera om att de skulle hem till oss...



Och jag fick äntligen upp bilderna i hallen! Hittade rätt spik på Bergvik och Anna hjälpte mig att sätta upp dem!
Hon är lika förundrad som jag är över väggarna i det här huset. Tror inte att det är betong, utan solid sten.
Nån gång har det nog funnits en stor sten här och istället för att släpa bort den så högg de ut lägenheter ur den.
 Hur man nu kan hugga i den här stenen...



Överst är en bild på när Simon hoppar i en snöhög i vintras, sen en bild på oss båda vid havet utanför Ystad och sen en bild på Elvis från i vintras när han hade busat i snön. Och längst ner en bild på mig från nu i våras nån gång när vi var ute.

Fick även den här roliga bilden från Anna idag. Den är från Öppet hus på Grebbestad FHSK i april.



Vackert!



Det var samma helg som jag gjorde Elvis-frisyr på Anna...

Nu ska jag sova, Anna tittar på danska Paradise Hotel...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela