fridasomsyr

Vart tar alla dagar vägen?

Publicerad 2009-12-03 09:17:51 i Allmänt,

Det var ett litet tag sen nu...

Sen sist har jag...





Julpyntat...

 

fikat med Liselottisen och Sandrabusan. Igår äntligen fick de födelsedagspresent och inflyttningspresent...
Bara några månader sen...



Slurpat i mig den här...

 

Och tittat lite på fåglarna..

Och så har jag jobbat en hel massa och igår kväll var jag på julfest med jobbet. Jättetrevligt att ses lite privat sådär.
Och nu ska jag snart iväg och träffa dem igen. Inte så privat dock...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela