fridasomsyr

Dagarna som bara flög förbi.

Publicerad 2009-12-23 09:16:41 i Allmänt,

Dålig uppdatering ett tag nu...

har mest hållt till på jobbet. Och emellan jobbpassen har jag hunnit med en hel del julfirande..

I söndags hade vi julkalas med familjen.







I måndags var det dags för julfest på jobbet. Jätteroligt med god mat, underhållning, tomtar o julklapp!

Och igår hade vi lilla julafton här hemma eftersom vi åker iväg till våra familjer ikväll.




Simon fick en hurts...


...med en extra julklapp i!


I paketet låg en fluga som han hade önskat sig!



Och så fick han ett nytt soffbord också. Inte för att han hade önskat sig ett men...

Det är behändigt det här med att köpa julklappar på jobbet...

Shorts o fluga är förövrigt en hit...
Elvis fick en liten mjukdjursälg med pappret runt omkring den var förstås mest intressant.

Jag fick också jättefina julklappar som jag tänkte ta kort på lite senare...



Nu ska jag packa lite och sen ska jag kila iväg till jobbet.

/Frida

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2009-12-23 19:39:43

Fint min älskling. Vill bara påpeka ett litet ordfel. MED pappret runt om var förstås viktigast. Kanske skulle varit ett men ;) hoppas du inte tar illa vid... Hihi puss

Postat av: luckeboi

Publicerad 2009-12-23 19:56:14

vilken är den bästa film du sett? :)

Postat av: Ka

Publicerad 2009-12-23 20:00:18

fin blogg =)

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-23 20:31:41

Vilka härliga bilder:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela