fridasomsyr

Att hänga en tavla

Publicerad 2009-12-09 21:38:38 i Pysslat och sytt,

Åkte till DET HEMLIGA STÄLLET idag... men fick inte tag på det jag sökte... Så jag får leta vidare helt enkelt..
Däremot fick jag tag på julklappar till alla mina syskonbarn idag! Så nu är det inte många klappar kvar. Skönt att ha det gjort så slipper jag stressa med det sen. 

Annars har jag fixat i hallen. Har haft några tavlor som skulle upp, men jag har inte orkat bestämma mig hur vi ska ha dem. Men idag så kom de äntligen upp. Och vackra påven som jag fick för ett tag sen fick hedersplats längst upp...





/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela