fridasomsyr

Annandagsrea here we come!

Publicerad 2009-12-26 10:59:19 i Allmänt,

Ja, så var det dags för annandagsrea. Har faktiskt lyckats undvika det alla andra år. Men nu ska vi ut o trängas o se vad som kan fyndas.
Jag har sen tidigare spanat in ett jättefint fat på Åhlens. Så nu hoppas jag verkligen att det är med!

Åkte hem från Skaoui igår. Skulle kolla när bussarna gick när vi kom hem på julaftonskvällen.
Vad hittar jag om inte juldagen: all trafik inställd.
Vad är det? ok att ica har stängt när alla har hysterihandlat julmat i en vecka. Men nu ska man alltså inte kunna ta sig någonstans om man inte har bil?!

Skärp er Värmlandstrafik!

Som tur var fick jag skjuts av min moster. Så det löste sig till slut. Men alla har inte mostrar som råkar åka samma väg!

Så, nu är jag färdig med det där!

Har faktiskt redan fyndat idag. Utan att sticka ut näsan i snöyran...



En jättefin gryta som har samma mönster som matskålen som Elvis fick i julklapp!



Sicken tur man kan ha!

OCH:

Till mina grannar där hemma i skogen:

Tack så mycket för julklappen och mms:et. Synd att jag missade er!
Lovar att komma hem igen snart!
Mamma berättade att hon hade lagt klappen i kylskåpet så jag ska nog ta hand om den när den åker med dem ner på söndag!

Tack o bock!

/Frida

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-29 22:10:40

Vaddå skog?? Gunnar har ju tagit ner all skog....säger Lars :o

Gott nytt år till er stadsbor från "grannarna".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela