fridasomsyr

tribute till Elvis.

Publicerad 2009-08-02 21:58:37 i Allmänt,

Ibland kan man tycka att han inte gör mycket annat än att sover och fiser, men....



Han åker hiss...




... han hoppar över staket...



... han är ett bra sällskap på filmkvällar...



... han vaktar så att ingen kommer o gör en illa...



... tar de mest underliga saker...



... är väldigt intresserad av datorer...



... och han tycker om att leka med strumpor, pantflaskor och tennisbollar, problemet är bara att de allt som oftast rullar under möblerna.

Dessutom så hjälper han mig allt som oftast att sköta om växterna på balkongen. Häromdagen tyckte han till exempel att vi kunde ha gräslöken direkt på golvet istället för i krukan...

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela