fridasomsyr

Söndag.

Publicerad 2009-08-16 22:37:10 i Allmänt,



Började dagen med att plocka mera blåbär, så nu ska vi nog ha hela året. Sen gick vi ut på kantarelljakt. Tyckte att vi hade hittat rätt mycket efter ett tag. Men sen hittade vi rena guldgruvan! Så imorgon kommer det att bli lyxlunch med kantarellstuvningssmörgåsar.



Vår nya brygga till båten. Simon tar kort på små djur på vattnet och jag tar kort på simon...

Nu ska jag nog gå och lägga mig för imorgon blir det till att ta hand om alla blåbär innan jag ska till jobbet.

/Frida

Kommentarer

Postat av: tofva

Publicerad 2009-08-17 18:24:27

hej fridaaa., det där brödet du brukar baka. Vad har du i? är det smarrigt ? Puss o kram tofva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela