fridasomsyr

shoppingdag...

Publicerad 2009-08-21 18:34:14 i Allmänt,

... idag igen... Började dagen med att fynda en jättefin väska på tradera.

Sen åkte jag och mötte Liselott vid IKEA. Riktigt roligt att strosa omkring där. Riktiga ideal-kunder var vi. Gick precis som man ska, åt mat i restaurangen, kollade fyndhörnan och handlade i bistron på vägen ut.



Simon fyller snart år, så idag blev det en massa baka-tårta-saker!  Och jättefina servetter, en ny ungsform och en ny lampa till sovrummet!



Var ju tvungen att matcha de nya gardinerna som jag köpte igår...

Måste lägga upp bild på det fina bandet som jag fick av Simons mamma för ett tag sen också. De ska få dekorera en väska tror jag.





Det ser precis ut som banden som jag vävde i grebbestad för lite mer än ett år sen.



Nu ska jag gå och rensa ut lite saker som vi aldrig använder, som bara ligger och skräpar, medan jag lyssnar på underbara P3. 

/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela