fridasomsyr

Semesterdags!

Publicerad 2009-08-29 09:17:11 i Allmänt,

En liten minisemester blir det i helgen. fram tills på måndag är vi i Jönköping, bor på hotell, shoppar och det viktigaste av allt: HOTELLFRUKOST!!!

Kl.11 blir vi upplockade, då bär det av!

Men först ska jag springa bort till Hagajouren och hämta väskan som jag vann på Tradera!

Igår fick vi hälsning från Elvis som är hos min syster i helgen. Ett mms med en flåsande blöt hund ute i skogen. Rätt gött att bara se det på bild och inte live inne i soffan...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela