fridasomsyr

Nu har jag varit duktig!

Publicerad 2009-08-04 21:30:05 i Allmänt,

Så duktig att det räcker för idag. Jag har bokat tvättid till imorgon, diskat ALLT, Simon har dammsugit. Elvis har fått mat, och brödet står och gräddas i ugnen.

Och när jag skulle ut på balkongen och vattna blommorna, som inte sett mycket av mig de senaste dagarna, så upptäckte jag att ärterna har ju växt så att det knakar!!





Elvis skulle såklart också vara med och titta!

Simon har köpt ny kamera, vilket har resulterat i den här bilden på mig när jag sitter vid datorn.
Jag och min nya lugg...



Nu ska vi se Kenny Starfighter-filmen och äta kvällsmacka. MYS MYS!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela