fridasomsyr

Myskväll.

Publicerad 2009-08-07 08:34:58 i Allmänt,

Igår hade vi riktig myskväll. Efter jobbet tog jag med en filt och gick ner till det jättefina stället nere vid kanalen. Där låg jag och läste en stund innan Simon kom från sitt jobb.

Senare så gick vi in till stan och åt middag. riktigt gott och efter det blev det en liten promenad innan vi gick på bio. Sommaren med Göran. Riktigt rolig!

Och jag hittade en jättefin älg!



Idag njuter jag av att äta frukost senare än kl 5. Så sent som kl. 8 fick jag gå upp idag. Börjar jobba kl 10. Sen kommer Fritzi och Oskis hit!!! Ska bli så roligt att  se dem!!

Ja, nu ska jag torka håret, gå ut med Elvis och sen cykla till jobbet.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela