fridasomsyr

Lördagskväll...

Publicerad 2009-08-01 21:50:56 i Allmänt,

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll... Slutade på jobbet kl 18. Var hemma vid 19-snåret och har hittills lyckats sätta i mig en pizza och kolla lite på tv.
Funderar på om jag ska möta Magnus vid hamnen sen, eller om jag är så trött att jag kommer somna innan jag hinner ut...
Ja, jag får se vad det blir.

Har jobbat på textil-avdelningen idag. Helt lost. Kändes som första dagen igen. Man har ingen koll på någonting och yrar mest runt och försöker hjälpa kunderna med det lilla man kan...

Idag pratade jag med Fritzi. Hon och Oskar kommer hit nästa fredag! Jag jobbar mest hela tiden. Men en liten middag ska vi väl hinna med i alla fall..





Så, nu har jag färgat håret också. Mest bättrat på färgen, men lite mörkare blev det. Det har ju blekts så mycket i solen nu i sommar... haha!!!

Ja. vi får väl se hur det blir ikväll. Jag tror att det blir sova faktiskt. Lite tråkigare, men jag är nog ändå inte så roligt sällskap om jag sitter och gäspar hela tiden...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela