fridasomsyr

Lördag

Publicerad 2009-08-15 19:50:38 i Allmänt,

Igår kom vi fram 22.40, då väntade nattmacka och nygrillade små revbensspjäll.



Jag och godispåse på bussen.


Elvis på bussen.



Gunnar och Simon grillar i natten.



Idag plockade vi blåbär!



Så här glad var jag...



Det blev lite mera än en halv hink! Det blir nog lite mera imorgon. Då ska vi försöka hinna med lite kantareller också!



Sen var det bara att rensa och rensa och rensa...

Sen kom syster med barna och då blev det mera blåbär och mat och hårklippning i köket. Dessutom fick jag en jättefin tunika som syster inte skulle ha mera. Det var tur det, för jag råkade sätta mig i blåbär, och jag hade bara med mig ett par byxor hit. Så en tunika passade perfekt!



Jag och lille Ludvig!



Syster innan vi började klippa luggen...

Nu ska vi över till grannarna och äta kräftor!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela