fridasomsyr

Jönköping.

Publicerad 2009-08-29 23:23:34 i Allmänt,

Nu sitter vi här på vårt hotellrum. Proppmätta efter sushi och mongolisk buffé.

Första stoppet blev Gullspångsgrillen... Andra stoppet blev glass i Hjo...





Efter en liten promenad i Jönköping så hittade vi en restaurang. En del åt mera än andra...



mammas efterrättstallrik, minus kanske två vindruvor...

Och så Simons efterrätt...



Själv slukade jag sushi. har varit sugen på det hur länge som helst nu, tjatar hela tiden på Liselott att vi ska äta det. Men nu har jag stillat sushi-monstret för ett litet tag.



Så, nu ska jag sova och drömma om hotellfrukosten som väntar imorgon. Sen blir det shopping!!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela