fridasomsyr

jaha...

Publicerad 2009-08-04 19:18:41 i Allmänt,

Ja, jag hade en lååång lista på vad jag skulle göra när jag kom hem idag. Hittills har jag hunnit med att äta en macka och tittat på Persmäss på stan.
Ja, det var det hela. Och jag som skulle göra så mycket. Det blir att hinna med så mycket som möjligt idag och ta lite imorgon också.

Imorgon ska jag bara ta det lugnt annars. Vakna utan att väckarklockan ringer och bara göra det jag känner för. Behöver verkligen en sån dag nu. Sen är det 8 dagar i rad på jobbet som gäller...

Så, nu är det färdigbloggat för stunden. Nu ska jag vara duktig...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela