fridasomsyr

En lång en...

Publicerad 2009-08-20 22:24:45 i Allmänt,

... det var en riktigt lång dag idag. Sov rätt länge, sen träffade jag Liselott på stan. Köpte nya gardiner, lunchade med mamma, gick lite mer på stan, åkte och handlade mat, träffade Simon och gick med honom på stan. Nu har jag lagat mat, bakat bröd och slöat lite i soffan. Så skönt att ha en ledig dag på riktigt, en som inte är uppbokad med städ, tvätt och en massa måsten!

Imorgon blir det också shopping. Då åker vi till ikea. På min lediga dag... Men det ska bli roligt att gå och leka kund litegrann. Inte bara springa in och köpa det som man måste ha på vägen hem. Då brukar jag dessutom gena, så delar av huset har jag inte sett på jättelänge.

Första och antagligen enda gången som jag kommer skriva om sport.
Men jäklarns vad han kutar, Usein Bolt. Till och med jag tycker att det är roligt att se...

Idag funderar jag på en blus/tunika som kostar alldeles för mycket... Vi får se... Man kan ju alltid hoppas...

Och jag träffade min frisör på ica, väldigt länge sen som jag såg henne. Men nu har jag bestämt att håret blir kort igen i höst.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela