fridasomsyr

Den 25:e smäller det!

Publicerad 2009-08-25 19:36:40 i Allmänt,

Förut har jag alltid fått min lön den 27:e. Och eftersom vi bor i en ganska liten stad, så är oftast det som man har gått och spanat på slut när jag har fått min lön 2 dagar efter alla andra som också gått och spanat.

Men nu när jag också har normal lönedag så kunde jag ge mig ut i hysterin idag... Köpte en kjol och en svart topp (ekologisk!) till. Försökte ta kort på det, men herregud vilken konstig färg kjolen fick. Får bli kort en annan dag istället. Men örhängena som jag också inhandlade för en billig peng på Indiska gick det bättre att fota.







Så går det när man är kreativ med köksduken...

Köpte en ny klocka till köket också.





Så, nu är mitt shoppingbehov fyllt för ett tag... eller i alla fall till helgen när vi ska bort...

Nej, men ännu är det inte slut förresten. Simon kommer hem med en present snart.

Nu ska jag hugga in på pajen som jag har bakat!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela