fridasomsyr

Broderi i solen.

Publicerad 2009-08-05 22:09:04 i Allmänt,

Idag har jag hunnit med tvätt, matlagning gånger två, träffat Sandrabusan, hittat en jättefin ring på rean och så har jag sytt gosingar.



Satt ute och broderade ikväll också. Inte helt fel ställe satt jag på heller...





Så nu är tre gosingar klara. Imorgon efter jobbet ska de få lite kläder.

Imorgon är det kort dag på jobbet, fast jag börjar lika tidigt som vanligt. Ska faktiskt bli rätt skönt att byta avdelning nästa vecka. I och för sig så börjar jag kl. 6 några dagar då, men det är bättre än att behöva cykla till jobbet 6.30  varje dag.
Och visst är det skönt att komma från jobbet kl 16, men det blir lite jobbigt i längden.

Ja, myskvällen igår. Hann äta en macka och se halva filmen, sen somnade jag... Det har nog varit lite mycket på sista tiden. det ska bli rätt skönt i september när det börjar lugna ner sig lite.
Just nu är det lite jobba, sova och laga mat. Så idag har varit riktigt bra, har hunnit med mycket och ändå har jag haft tid att ta det lite lugnt och göra det jag vill.

Så, ja, får hålla siktet på september...

/Frida

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-08-06 11:54:11

Bra att du skriver blogg, då blir jag uppdaterad;) Jag åker till uppsala redan nästa helg, eller lördag morgon för att vara mer exakt... Hinner vi ses till veckan tro? :)

Puss o kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela