fridasomsyr

bilder från i fredags.

Publicerad 2009-08-09 21:28:12 i Allmänt,

Nu har jag en liten stund att blogga medan brödet blir klart i ugnen. Kan tyckas konstigt att jag bakar bröd när jag har så mycket att göra. Men jag har slutat att köpa bröd. Så mycket konstiga saker det är i allt vi köper! Så för att minimera så mycket som möjligt så bakar jag alltid vårat bröd själv.
Det är ju så mycket godare också!

Ja, lite bilder från i fredags.



Frida och Oskar!



Först blev det uteservering med jättegod mat (jag kom direkt från jobbet så jag var hur hungrig som helst) Sen gick vi en liten promenad på stan.
Resten av kvällen tillbringade vi på balkongen. MYS!

På lördagen blev det frukost och sen glass i Mariebergsskogen. Halv 12 var jag tvungen att cykla till jobbet. Simon tog lite bilder när vi åt glass. Men det måste ha varit med Fridas kamera, för de bilderna hade inte jag... Får försöka sno åt mig dem nån dag...

TP-kväll igår hos Liselott och Markus, jag, Simon, Sandra och Jenny var där. Snodde åt mig smart-Jenny illa kvickt när vi skulle dela upp oss i lag. Hur kul som helst, och en massa gott o äta och sen avslutade vi med ice age 3. Skrattade hur mycket som helst.

Idag var det sista dagen på sommar-avdelningen för min del. Nu är jag tillbaka på oasen igen. Vilket innebär att jag börjar jobba klockan 6 imorgon. Hurra... verkligen...

Men bättre kl 6 ibland än kl 7 varje dag...

Men jag tror att jag är lite överarbetad nu, känner mig segare och segare för var dag som går. Ska bli så skönt att vara ledig hela 3 dagar. (fre. lör. sön) Vi ska åka upp till mina föräldrar och bara njuta av att det är tyst i skogen...

Nu är brödet färdigt så nu kan jag gå och däcka i sängen. Kommer antagligen att sova som en stock hela natten.

/Frida

Kommentarer

Postat av: tofva

Publicerad 2009-08-10 16:06:43

tack för den fina inbjdan. Måste tyvärr avvisa då jag jobbbar lörda o erik har åkt till fjlällen för att vandra.. Usch. Hur ska jag klara detta?llll hoppas allt är bra med er o ta gärna en tur upp snart. Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela