fridasomsyr

Bakis-pizza och Torsk på Tallin!

Publicerad 2009-08-02 22:08:00 i Allmänt,

Yes, lyckades få hit Magnus med pizza idag. Så pizza och torsk på tallin! Sen blev det lite tjej-snack. Han är bra till mycket den där Magnus...

Trodde att vi hade suttit nån timme bara, men så helt plötsligt var klockan 20 i fem och jag skulle möta Simon vid tåget 10 i... halvsprang till stationen och mötte älsklingen som äntligen kom hem!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon är det tidigt upp och till jobbet igen. Tro inte att jag är ledig mer än en dag i taget inte...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela