fridasomsyr

9-19....

Publicerad 2009-08-13 07:16:36 i Allmänt,

... sen är lediga helgen här! 3 dagars ledighet känns som 4 veckors semester just nu.

Igår blev det jättestressigt på jobbet. Jag skulle  sluta kl 15, men han som skulle komma och ta över då har blivit sjuk, så jag fick göra klart allt som man i normala fall har till 20.00 på sig att få klart innan kl. 15...

Dessutom är det katalogsläpp idag, vilket innebar att det var en massa extrapyssel igår... Ja, jag hann klart i alla fall. Och idag är det katalogfrukost. Och en från varje avdelning ska presentera en ny produkt. Självklart är det min sjuka kollega som skulle göra det, men eftersom han antagligen inte kommer till jobbet idag heller, så ska jag göra det...

ja,,,,


Sen är det massor att göra på avdelningen igen, men SEN SEN SEN är jag ledig!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela