fridasomsyr

4.30

Publicerad 2009-08-22 05:09:48 i Allmänt,

Nu sitter jag här igen. Ska snart borsta tänderna och cykla till jobbet... Gillar verkligen inte att börja kl. 6 på helger... Mest för att våra grannar inte fattar att de har grannar utan spelar musik och sjunger med som om de skulle bo någonstans ute i hej-kom-och-hjälp-mig....

Ja, den här veckan, eller nästa om det ska vara rätt, så vill alla att jag ska jobba överallt. Så nu jobbar jag överallt.... Min vecka som från början var rätt så skön med lagom många dagar jobb, blev helt plötsligt överfull. Så nu börjar jag idag och jobbar varenda dag fram till fredag. Och på lördag åker vi till Jönköping på lite minisemester. Kommer tillbaka på måndag och sen rullar det igång igen...

Men när man går som timtidare så är man så rädd för att det ska vara enda chansen att få lön när de ringer, så man tar ju allt. Men nu börjar jag känna att jag kanske inte kan hålla på att säga ja till precis allt, har gjort det några år nu, och det börjar ta lite.

Ja, nu ska jag iväg och jobba....

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela