fridasomsyr

2 dagar kvar...

Publicerad 2009-08-12 05:03:57 i Allmänt,

... det är det enda som får mig att fungera den här veckan. Hade jättemycket att göra på jobbet igår och så åkte jag på världens huvudvärk. Sista timmen värkte det så jag bara ville gå o kräkas.
Sen ösregnade det när jag cyklade hem... Och jag som hade trott att det skulle vara sol då. Så jag hade inget som en ens liknade regnkläder med mig... Då är det tur att man har en snäll chef som hade en regnjacka med sig, som hon inte skulle använda...

Så idag, 6-15 och imorgon 9-19. Sen är det äntligen ledig helg!!
Har en plan; fredagen ska jag ägna till att först sova! sen städa och tvätta och lite annat som ligger efter. t.ex. de där gosingarna som jag aldrig lyckas bli färdig med.
Och lördag och söndag ska jag bara ta det lugnt, gå i skogen, plocka svamp, och äta massor av mammas mat!

ja, nu ska jag till jobbet igen...

/Frida

Kommentarer

Postat av: tofva

Publicerad 2009-08-12 09:12:17

men stackare. Usch, det låter riktigt skräckinjagande att jobab så mycket som du verkar göra.. håll ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela