fridasomsyr

Till min senila vän.

Publicerad 2009-04-30 13:26:00 i Allmänt,

En länk till Badirf-sidan där jag säljer mina saker.

www.badirf.dinstudio.se


Idag är det så fint väder! Perfekt för valborgsmys!
Ikväll blir det grilla med Sandra och Magnus. Eftersom jag är den enda av oss som är ledig på dagen idag så tog jag på mig att åka och handla.
Vaknade jättetidigt eftersom våra fantastiska fastighetsskötare bestämde sig för att ta bort sanden från asfalten på vår innergård i morse. Metoden de använde sig av var att köra runt med sin lilla traktor(som låter som jag vet inte vad) och skrapa upp sanden med skyffel. Det måste finnas ett bättre sätt...

Så jag åkte och handlade redan vid 9! Som värsta pensionären. Var hemma och färdighandlad redan kl 10. Läste en stund och sen har jag ätit lunch med min lilla mor.

Nu blir det lite städa och kanske sy färdigt nån väska.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela