fridasomsyr

Nya växter

Publicerad 2009-04-18 12:58:09 i Planterat,

Idag tog jag cykeln till Blomsterlandet. Bästa stället på våren. 

Köpte en persilja att ha i köket..

Den fina skärbrädan och morteln har jag fått av Erik Bjarme. Så tacksam!

 

Det blev en lavendel till balkongen också. Lite liten nu. Men den tar sig väl...



Och en påse med frön till ärtor. Men de ska jag sätta tillsammans med scharlottenlöken, som jag också köpte, hemma hos min mamma. Så är det när man  inte har egen trädgård...



Så, nu ska jag bara komma på vad jag ska sätta i den stora zinkhinken som införskaffades på ikea häromkvällen.

/Frida

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-04-18 14:15:18

Vad fint du fick det med skärbrädan och morteln + persiljan :) Hoppas den lilla lavendeln växer till sig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela