fridasomsyr

Knäckebrödsbak

Publicerad 2009-04-06 11:56:34 i Bakat & lagat,

Lite stressigt var det. De ska steka i ugnen 3 minuter sen ska man vända dem och steka 3 minuter till. Samtidigt som nya ska bakas ut. Men det var riktigt roligt. Känns bra nu när man sitte här och äter sitt hemmagjorda knäckebröd.
Inte blev de runda inte. Men goda!



Det blev dessutom en vansinnigt rolig bild på Simon som satt vid datorn när jag bakade.
Såg inte förrän efteråt att han kommit med på bilden...



Elvis var också väldigt intresserad av vad som hände vid datorn...



/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela