fridasomsyr

Grebbestad!

Publicerad 2009-04-23 13:09:37 i Allmänt,

Igår började jag på jobbet kl. 17, fick gå hem 21.30. Så nu har jag gjort mitt på den fronten för den här veckan...

Imorgon blir det Grebbestad! Ska bli så roligt! Det är i och för sig alltid roligt att åka dit, men på lördag är det öppet hus på Grebbestads folkhögskola. Där jag gick ifjol. Så den här gången kommer det många mysingar från ifjol dit. Det ska verkligen bli jätteroligt att se dem igen. Det blir ju inte så ofta nu när vi är utspridda i stora världen igen.
Soligt väder och grillfest är dessutom lovade. Nöjd!

Lite bilder från förra årets Öppet Hus...



Jag och Frida i vårt andra hem, sysalen.









Ska bli så roligt att se vad de harpysslat med i år. Lite har jag redan sett,
men det är alltid roligare att se sakerna utställda.

Pallen längts till höger har förresten en dalahäst som jag har broderat på sig.
Men skaparen bakom idén och byggandet av pallen är såklart skärbrädemannen Erik Bjarme.



Åter igen är kortet taget med den superkamera som jag hade förut...

Nu ska jag fixa en återvinningsgosing. Får se om den blir färdig idag. Sen ska jag planera min packning för helgen.
Är nämligen inte så bra på att packa lätt... Så därför behövs stor planering innan.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela