fridasomsyr

Dalahästprojektet (del 2)

Publicerad 2009-04-29 10:31:23 i Dalahästar,

I helgen var vi då I vackra Grebestad. Passade på att trycka lite nya dalahästar.

Tack Agnes för att jag fick väcka dig...

Först en t-shirt som Simons arbetskompis har beställt. Den är lite rynkig men ni fattar...



Sen blev det några tryck på tyg som jag ska sy väskor av. En ska jag behålla.
De andra två kommer jag att lägga upp på hemsidan.


Idag blir det en liten tur in på stan. På jakt efter den perfekta vita t-shirten. Vi får se hur det går.
Igår var det 12-timmarspass på jobbet. Eller som Sandra kallar det... Monsterpasset. Man är rätt slut i huvudet efter det.
Så nu ska det bli skönt att vara ledig i två dagar och kunna sy allt som jag ligger lite efter med.

/Frida

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-29 21:37:57

Hej vännen!

Kan du inte lägga upp en länk till din hemsida om det är där du ska sälja sakerna. Jag är ju senil så jag kommer ju inte ihåg adressen ;) Väskorna kommer bli så fina!! Kanske skulle köpa en...



Pusss

Postat av: sandra

Publicerad 2009-04-29 21:39:48

Hej vännen

Kan du inte lägga upp en länk till hemsidan om det är där du ska lägga ut sakerna? Jag är senil så jag minns inte adressen ;) Du syr/trycker ju så mycket fina saker!!



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela