fridasomsyr

Bilderna som inte gick att lägga upp...

Publicerad 2009-04-18 10:07:21 i Allmänt,

Vi gör ett nytt försök. När jag skrev om min vän Sandra häromdagen så skulle det vara fler bilder med, men jag vet inte vad som hände. Hur som helst.

På tal om presenter så ville jag visa ett par bilder på den klänning som jag sydde till min vän Fia när hon fyllde 20 i höstas. Då var det 20-talsfest om gällde och dramatisk som hon är så skulle det självklart vara röd långklänning.





Och för ett tag sen så önskade sig min mamma en väska som hon kan ha när hon går och handlar. Så hon fick välja tyget själv så sydde jag upp den till  henne sen.

Resultatet...
.. tada!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela