fridasomsyr

8-årskalas!

Publicerad 2009-04-20 11:55:24 i Allmänt,

Förra veckan fyllde min äldsta systerdotter 8 år. Igår var vi och firade henne.





Systerdotter Cornelia och mormor Inez.



Födelsedagsbarnet!



Yngste systersonen Elias testar rosa hårband och prinsesskor...



Förökte verklingen få till en fin bild på Samuel...



Vi testkörde också en golf som vi kanske, kanske inte, ska köpa... Jag är nog mera emot medan Simon är mer för...
Vi får se. Egnetligen spelar det inte så stor roll för mig eftersom jag inte har nåt körkort...
Vem behöver det när vi bor i en stad som man kan cykla vart man vill i?

/Frida

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

FridaSomSyr

Bor i Karlstad med man och liten son. När jag inte jobbar på "det där stora möbelvaruhuset" så hänger jag på universitetet och pluggar till miljövetare. Det här är min blogg.En blogg om lite smått och gott. Mest om det jag syr.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela